Frans Pootjes Frans Pootjes
  • Home
  • SEO
  • Werk
  • Merkversneller
  • Blog
  • Over
  • Contact
  • 06 15 61 49 24
Frans Pootjes Frans Pootjes
  • Home
  • SEO
  • Werk
  • Merkversneller
  • Blog
  • Over
  • Contact
  • 06 15 61 49 24

Achmea: Attens verzekeringen

Resultaat: De virtuele proefrit met Tom Coronel brak alle records: 82% van de doelgroep bestelde de applicatie direct. Deze campagne was door... read more →
  • 21 juni 2018

Noun: Energie besparen? Doe de Box!

[vc_column... read more →
  • 21 juni 2018

Sanoma: Knallen met Tom Coronel

Een crossmediale B2B campagne voor Auto Trader Vraag: Verkoop de nieuwe applicatie Trader Dashboard aan dealers en autobedrijven. Vertel wat het ze oplevert en zorg dat ze ervoor... read more →
  • 21 juni 2018

Scheltema: De grote verhuizing!

[minti_portfolio columns="4" projects="4" filters="media"... read more →
  • 21 juni 2018

LabV: doorzetters gezocht!

LabV gooit hoge ogen met de (aller)langste URL ter wereld. Waar traditionele consultants stoppen, gaat de kleine, eigenzinnige en zelfstandige consultant LabV gewoon door. Dat vraagt om mensen... read more →
  • 20 juni 2018

Nuon: Cv storing? Fix het zelf!

Nieuwe klanten dankzij een unieke app. Voor Nuon dochter Feenstra ontwikkelde ik een online campagne voor een handige app waarmee 90% van de cv-storingen kunnen worden opgelost. Op... read more →
  • 20 juni 2018

Scenario: Hotwax, the movie

Vuile zaakjes doe je in de wasstraat. Wist je trouwens dat ik ook scenario’s schrijf? Met mijn film Hotwax debuteerde ik in 2015 op het Nederlandse Film Festival.... read more →
  • 20 juni 2018

Samsung: monitors

Crossmediale detailcampagne  Samsung Monitors.   Voor Samsung ontwikkelde ik de onlinestrategie en het concept die de monitordivisie de liet groeien. Op basis van marktonderzoek en insights besloten we een... read more →
  • 20 juni 2018

Samsung: The Coolest Chat

The Coolest Chat: Promotie van de nieuwe Samsung Galaxy   Een bijzondere promotie voor een bijzonder toestel. De nieuwe Samsung Galaxy voorzien van meerdere camera's en speciale chatfunctie. Om het... read more →
  • 20 juni 2018

Nationale Postcode Loterij: Harry en Barry

Harry en Barry. Een animatiefilm over geluk en echte vriendschap.  Naast online copy schrijf ik ook scripts voor korte films voor adverteerders als Nuon, valutaplatform Franx (ABN-AMRO) en... read more →
  • 16 november 2017

Recente berichten

  • De Merkversneller (groter groeien doe je zo).
  • SEO en Content: Zo zorg je ervoor dat het werkt.
  • Pootjes schrijft zich te pletter.

Categorieën

  • Blog
  • De Merkversneller
  • Over Frans Pootjes
  • SEO Copywriting
© Copypootjes      06 15 61 49 24      frans@copypootjes.nl