LabV: doorzetters gezocht!

LabV gooit hoge ogen met de (aller)langste URL ter wereld.

Waar traditionele consultants stoppen, gaat de kleine, eigenzinnige en zelfstandige consultant LabV gewoon door. Dat vraagt om mensen met lef en doorzettingsvermogen. Maar hoe vind je die doorzetters? En hoe krijg je maximale aandacht met een minimaal budget? Ik bedacht de langste URL ter wereld. Een unieke insteek waarmee LabV via banners en mobile billboards kon adverteren. Om op de recruitment site te komen moest je letterlijk bewijzen dat je een doorzetter was.

Mechaniek:

Alleen de kandidaat die de moeite neemt om de 63 tekens lange link in te tikken komt op een pagina waar we de doorzetter feliciteren en vragen om een nadere kennismaking.

De kandidaat die kiest voor de makkelijke weg (QR-code op billboard of button in banner) komt op een andere pagina, waar Lab V dankt voor de getoonde interesse en vraagt of je wellicht iemand weet die niet te beroerd is om de juiste link in te toetsen.

De mobiele Billboards van LabV brachten een bezoek aan de grote consultancy kantoren. Daarnaast plaatsten we banners op linked in en zorgden we voor relevante content op diverse blogs.

Ben je nieuwsgierig wat ik voor jou kan betekenen?