Frans Pootjes Frans Pootjes
  • Home
  • SEO
  • Werk
  • Merkversneller
  • Blog
  • Over
  • Contact
  • 06 15 61 49 24
Frans Pootjes Frans Pootjes
  • Home
  • SEO
  • Werk
  • Merkversneller
  • Blog
  • Over
  • Contact
  • 06 15 61 49 24

Introductie van Digitale Editie van de Volkskrant

Introductie van de nieuwe Digitale Edities voor de Volkskrant. Hiermee geeft de Volkskrant nieuws een extra dimensie op tablet en telefoon. Kortom nieuws krijgt de ruimte die het... read more →
  • 7 december 2021

Het Parool: herpositionering en introductie nieuwe app

Het Parool is zo Amsterdams als de augurken van Kesbeke en Cafe Nol. Allemaal leuk, maar hoe zorg je ervoor dat deze Iconische krant blijft groeien? De doelgroep... read more →
  • 22 juni 2018

Samsung: The Coolest Chat

The Coolest Chat: Promotie van de nieuwe Samsung Galaxy   Een bijzondere promotie voor een bijzonder toestel. De nieuwe Samsung Galaxy voorzien van meerdere camera's en speciale chatfunctie. Om het... read more →
  • 20 juni 2018

Urgenda: Kies duurzame mode

Crossmediale advertising / content campagne voor duurzame mode.  Samen met Urgenda ontwikkelde ik een campagne die het belang van duurzaam geproduceerde mode promootte. Ik besloot topmodellen te... read more →
  • 6 juni 2018

Recente berichten

  • De Merkversneller (groter groeien doe je zo).
  • SEO en Content: Zo zorg je ervoor dat het werkt.
  • Pootjes schrijft zich te pletter.

Categorieën

  • Blog
  • De Merkversneller
  • Over Frans Pootjes
  • SEO Copywriting
© Copypootjes      06 15 61 49 24      frans@copypootjes.nl