Copywriter (SEO, SEM) Concept Creative, Digital Marketeer en Scenarioschrijver. Ontwikkelt content en campagnes die scoren op strategie, effectiviteit dankzij de juiste koppeling van kanalen. Ervaren Inbound Marketeer met een grenzeloze passie voor digital, tech en storytelling. Werkt graag op het snijvlak van creatie en technologie.
Pootjes in een notendop
Anderen over Pootjes
Ervaren specialist die weet wat adverteerders beweegt en hoe je consumenten meeneemt in een verhaal. Presentator, manager en inspirator. Eigenzinnig, enthousiast en resultaatgericht. Dankzij ervaring aan klant- en bureauzijde is Frans Pootjes als geen ander in staat om plannen van idee tot executie te begeleiden, aan te sturen en bij te stellen.
Dit heb ik geleerd.
Met twee woorden spreken, niet met volle mond praten. Eerlijk zijn en mensen laten uitspreken. Op tijd zijn en op tijd maken dat je wegkomt. Om er maar een paar te noemen.
2018 Post Doc. Digital Strategy en Leiderschap – Beeckestijn University
2017 SEO voor digital copywriters – SEO GURU
2016 Masterclass voor groei-ondernemers – Go Fast Forward
2016 Content Strategy – Leidsche Onderwijs Instellingen Leiden
2015 Scenarioschrijver – Script Academy Amsterdam
2012 Social Business – Lectric (NCOI)
2012 Social Selling – Lectric (NCOI)
1992 Tekstschrijver – SRM en LOI
1991 Interbank Payment Officer – S.W.I.F.T. Brussels
1987 Middelbaar Economisch Onderwijs Amsterdam
Skills:
Hubspot (certified inbound marketeer), Online Strategy, Semrush, Strategyser, Google Analytics, Google Search Console, Google Design Sprint en Google AdWords. MS Word, MS PowerPoint, MS Excel, Final Draft, Adobe, Keynote, Word Press, MailChimp.