Pootjes in een notendop

Copywriter (SEO, SEM) Concept Creative, Digital Marketeer en Scenarioschrijver. Ontwikkelt content en campagnes die scoren op strategie, effectiviteit dankzij de juiste koppeling van kanalen. Ervaren Inbound Marketeer met een grenzeloze passie voor digital, tech en storytelling. Werkt graag op het snijvlak van creatie en technologie.

Anderen over Pootjes

Ervaren specialist die weet wat adverteerders beweegt en hoe je consumenten meeneemt in een verhaal. Presentator, manager en inspirator. Eigenzinnig, enthousiast en resultaatgericht. Dankzij ervaring aan klant- en bureauzijde is Frans Pootjes als geen ander in staat om plannen van idee tot executie te begeleiden, aan te sturen en bij te stellen.

Dit heb ik geleerd.

Met twee woorden spreken, niet met volle mond praten. Eerlijk zijn en mensen laten uitspreken. Op tijd zijn en op tijd maken dat je wegkomt. Om er maar een paar te noemen.

2018        Post Doc. Digital Strategy en Leiderschap – Beeckestijn University

2017        SEO voor digital copywriters – SEO GURU

2016        Masterclass voor groei-ondernemers – Go Fast Forward

2016        Content Strategy – Leidsche Onderwijs Instellingen Leiden

2015        Scenarioschrijver – Script Academy Amsterdam

2012        Social Business – Lectric (NCOI)

2012        Social Selling – Lectric (NCOI)

1992        Tekstschrijver – SRM en LOI

1991        Interbank Payment Officer – S.W.I.F.T. Brussels

1987        Middelbaar Economisch Onderwijs Amsterdam

Skills:

Hubspot (certified inbound marketeer), Online Strategy, Semrush, Strategyser, Google Analytics, Google Search Console, Google Design Sprint en Google AdWords. MS Word, MS PowerPoint, MS Excel, Final Draft, Adobe, Keynote, Word Press, MailChimp.